Helene's Appalachian Hellscape
Hurricane Helene barrels north into Appalachia, dumping 30 inches of rain. As hundreds of cameras capture massive flooding and mudslides, one woman gets swept away by the deluge, until a man attending a wedding rehearsal jumps into the water to save her.