Twins Win in Winslow
Leslie Davis and Lyndsay Lamb kickstart Winslow, Arizona, by turning a beloved root beer and chili stand into a welcoming space for locals and tourists alike. Then, they update a local mentor's home and help with a project to celebrate the town's history.