A Boost for Buffalo
Jasmine Roth and Ty Pennington begin the small town kickstart movement in Buffalo, Wyoming, by revitalizing the area's only movie theater. Then, they restore a town hero's charming home and partner with an artist to create an eye-catching attraction.