Islands of Adventure
The Fieri family hangs with musician Mick Fleetwood at his Maui restaurant, and Guy cooks up Mick's favorites. Then the Fieris hop over to the Big Island, meet up with an old DDD friend and dive after dark for an unbelievable manta ray extravaganza.