Aloha Hawaii
Guy Fieri and his family hit the islands and dive right into Hawaiian adventure, culture and cuisine. The journey begins on Maui with a traditional blessing. Then the family tours a pineapple farm and goes scuba diving with sea turtles and reef sharks.