Ace Chemicals
Gordon races to uncover the criminal element threatening to end talks of Gotham’s reunification with the mainland. Jeremiah returns and organizes a twisted recreation of the murder of Bruce’s parents with the help of Jervis Tetch, aka Mad Hatter.