They Did What?
As Bane prepares for Gotham’s destruction, Gordon rallies his former enemies to save the city. Nyssa al Ghul kidnaps Barbara’s daughter, intending to raise her as her own. Bruce’s decision to leave Gotham to find his destiny devastates Selina.