New Day Rising
Penguin gains power as he narrows in on the nomination for Mayor of Gotham. Meanwhile, Gordon turns Alice in to the GCPD for the bounty. Also, Bruce and Alfred race to find Bruce’s doppelganger after learning he’s assumed Bruce’s identity.