These Delicate and Dark Obsessions
The Court of Owls devises a new plan regarding the future of Gotham as Gordon uncovers information about his father and uncle’s past, connecting him to the organization. Meanwhile, Bruce wakes up in the temple and learns of the Shaman’s wish for him.