All Happy Families Are Alike
As Gotham City’s gang war reaches its boiling point, Fish Mooney goes head-to-head with Maroni and Penguin to re-stake her claim on the city. Barbara and Leslie Thompkins are brought together, and Bruce searches Wayne Manor for hints from his father.