The Blind Fortune Teller
Gordon takes Dr. Leslie Thompkins to the circus, but the circus comes under attack. Falcone enlists Butch Gilzean to help Penguin with the nightclub while Fish Mooney is preoccupied. Later, Bruce Wayne schedules a meeting with the Wayne Enterprises board.