A Manhattan Apartment Kitchen
While visiting their New York showroom, Paul and Helen help a family create an elegant kitchen in their new apartment with a design inspired by the coastline of Liz’s hometown in the UK. Back at Cotes Mill, Robin makes a brand new drawer handle.