The Haberdasher's Kitchen
The deVOL team creates a kitchen for a family who is renovating a large cottage in Yorkshire, England, making units inspired by a Victorian haberdashery. Meanwhile, Paul and Helen gild gold leaf onto glass as they prepare for a big design show.