Things You Can't Outrun
As Barry and the team at S.T.A.R. Labs work to capture Kyle Nimbus, a.k.a. The Mist, a dangerous new meta-human with toxic gas powers, they revisit the painful night the particle accelerator exploded and killed Caitlin's fiancé, Ronnie Raymond.