Superman II: The Richard Donner Cut
Featuring never-before-seen footage, this chapter of the saga follows Superman (Christopher Reeve) as he battles three Kryptonian criminals.
Featuring never-before-seen footage, this chapter of the saga starring Christopher Reeve follows Superman as he faces the greatest threat the planet has ever known: three powerful Kryptonian criminals trying to take over the Earth.