The Kansas City Strangler
During the day, Lorenzo Gilyard is a soft-spoken and well-liked man, but at night, he’s a monster, preying on women. His best friend, a trained social worker, misses the signs. Now, we go inside the prison to get answers from the notorious serial killer.