The Murder of Gabby Petito: What Really Happened
Aspiring influencer Gabby Petito sets out on a cross-country road trip with her fiancé, but she soon disappears, and the ensuing mystery goes viral. New footage of the couple sheds light on their struggles that led to the nightmarish outcome.