Petra's Pigs
Dr. Jeff reveals the cause behind a beloved senior dog's mysterious lump. A cat called Tigger is monitored for unusual eating habits. An owner learns the perils of purchasing her pup online after it becomes sickly, and Petra shows off her guinea pigs.