Jaws in the Shallows
Shark Week veteran Dr. Riley Elliott has traveled all over to study great whites, and now they're terrorizing the beaches of New Zealand. Riley and his wife, Amber Jones, set out to find answers to keep their loved ones safe before it's too late.