Cap'N Bill in Going Nowhere Fast
It's swashbuckling adventure on the high skies. Boy pirate Cap'n Bill's crew has been kidnapped by the Boolooroo, so he looks to Dorothy and friends to join him on the rescue adventure of a lifetime!