Wingmen No More
After failing Wilhelmina for the last time, Frank and Lyman are stripped of their wings and replaced. Meanwhile, their wings attach themselves to Lion and Scarecrow. Dorothy has to make things right, or Frank and Lyman are wingmen no more.