From Australian to Asian
Guy Fieri's grabbing all kinds of worldwide flavor. There's a Japanese-Hawaiian spot in Kauai putting a quick spin on fish, burgers and burritos and an Australian bakery in Kansas City, MO, making meat pies and sausage rolls.