Dee Dee Be Deep/911/Down in the Dumps
Dee Dee wants to join the choir, but she's a bad singer. Then, when Dexter's show is interrupted by the Emergency Broadcast System, he tries to solve every emergency. Finally, when Dexter loses Dee Dee's teddy bear, Dee Dee goes into shock.