Aye, Aye, Eyes/Dee Dee and the Man
When Dexter returns a girl's stuffed bunny, she falls in love with him. With Dee Dee's help, Dexter is able to divert the girl's affections toward another boy. Then, fed up with Dee Dee's constant destruction of his lab, Dexter fires her.