The Nothing Club/Loogie Llama
When Edward excludes Lazlo from his club, Lazlo creates his own club. Then, the bean scouts feel lousy because they don't have horses, but that changes when Lazlo calls in a spitting llama, who reminds them it's okay to be a misfit.