Tree Hugger/Marshmallow Jones
Lumpus wants to cut down a rare Migrating Mulberry tree to finish his boat, forcing the Jelly Cabin scouts to come up with a plan to stop him. Then, Raj goes crazy for marshmallows. Lazlo and Clam try to help him shake his sweet tooth.