Champions of the Day
The Brave Bunnies make an unscheduled savanna stop, when their Bunny Bus conks out. While Ma and Pa fix it, Bop and Boo bump into Kit, their kangaroo friend. Kit shows off Beeper, her new stopwatch toy.