Beach Ballet
The Brave Bunnies visit the beach, where they meet Carmen the flamingo. Carmen is a ballerina with long legs and a long neck! Boo wants to be a ballerina too, so Carmen gives the Bunnies a ballet lesson -- but it's not easy with short bunny-legs!