Beach Club Cuisine
Antonia Lofaso gets fancy with beach club-worthy cuisine. Eric Adjepong and Brian Malarkey send the chefs to the seafood market for mouthwatering surf and turf dishes, and the two least successful chefs craft upscale appetizers inspired by a cocktail.