Pier Favorites
Chef Antonia Lofaso is back for the ultimate coastal culinary battle! Chefs Brian Malarkey and Eric Adjepong seek to lead their coastal teams to victory as they take on iconic pier food while playing classic boardwalk games to obtain their ingredients.