Lone Star Chapel
The Barnwood Builders return to Paris, Texas, to build a one-of-a-kind timber frame wedding chapel. Later, the guys get a motocross demo from a professional rider and visit a log chapel they helped build in Virginia to celebrate its 250th anniversary.