Smoky Mountain Magic
The Barnwood Builders head to Gatlinburg, TN, to build a cabin in the Smoky Mountains, but a narrow access road makes it difficult to reach the job site. Johnny and Graham take in the local arts and crafts, and Larry Melton stops by to surprise the crew.