Only One Way a Dogfight Ends
With help from Lucas, Dawson narrows her search for Declan Bode, a Satanist 'person of interest' in Banshee's serial murders. Calvin throws down a gauntlet to Proctor, and to Kurt. Carrie's recent vigilantism ends up putting both her and Deva in peril.