Code Name: Wolverine
College professor and ex-Navy SEAL, Harry Gordini (Antonio Sabato Jr.), is forced back into action.
College professor and ex-Navy SEAL, Harry Gordini (Antonio Sabato Jr.), is forced back into action. He must use all his military skills to rescue his wife and son when they are kidnapped by a drug cartel while on a vacation in Italy.