We Were All Someone Else Yesterday
Reduced to the status of 'observer' as the FBI plans a raid on the Redbone wilderness compound, Lucas decides to take matters into his own hands. Still stung by Proctor's rebuke, Rebecca is further chagrined to learn of her uncle's romance with Emily.