Hot Rod From Heaven
The 10th Annual Rockabilly Weekend car show is right around the corner and Chad has big plans for this year's raffle car. The team races to transform a rusted-out '38 Ford into an open-motor, fenderless hotrod that's guaranteed to sell tickets.