Trucker's Dream
The Hiltz Auto Company team pulls out all the stops for a local trucker with a dream. Using Chad's vintage toys as inspiration and utilizing Colton's improved welding skills, the team converts a '34 Oldsmobile sedan into a unique, functioning dump truck.