Dirty Harry
Clint Eastwood is Dirty Harry, a tough cop who takes on a serial killer and challenges the system to deliver justice in San Francisco.
Clint Eastwood is Inspector Harry Callahan, who takes on a serial killer in San Francisco. Determined to deliver justice at any cost, he challenges both the sadistic criminal and the police bureaucracy to fulfill his duty.