Mean Streets
Martin Scorsese directs Robert De Niro in this classic drama about three friends struggling to survive in New York's Little Italy.
Martin Scorsese directs Robert De Niro, Harvey Keitel, and David Proval in this classic about three Italian-American friends struggling to survive as their debt brings them face to face with mafia kingpins in New York's Little Italy.