Magnum Force
Clint Eastwood returns as Detective Harry "Dirty" Callahan to take on a unit of vigilante cops involved in a wave of murders.
Clint Eastwood returns as Detective Harry "Dirty" Callahan, who this time must track down a group of vigilante cops that he suspects are involved in a wave of murders that mimic the methods of the local mafia.