Deliverance
Four friends canoe trip through Georgia's remote wilderness turns into a distressing fight for survival against nature and man.
Four friends set out on a canoeing adventure in the remote Georgia backcountry. But the wilderness and hostile locals turn the trip into a nightmare, forcing them to confront their greatest fears and limits.