No Hard Feelings?
Joanne and Sean finally come clean about their marriage, Shekinah and Sarper turn to a therapist for help, as Statler's panic attack continues, Dempsey is ready to call it quits, and Josh's lack of intimacy leaves Lily feeling unloved.