(Dis)Enchanted
Corona's family grills Ingi on his intentions, Statler is shocked to find out Dempsey has money put away, while she's in debt, Lily asks Josh if he wants to end their marriage, and Sarper reflects on his actions as Shekinah opens up about her past.