Take That, Mom
Jenna and Aden go to Pittsburgh for Father's Day weekend. Emersyn gets induced and begins a painful labor. Lilly and Lawrence move into the new apartment. Tiarra needs to get to the hospital, but Tyra is unhelpful, leading the girls to fight.