The Move From Hell
Lilly and Lawrence have a stressful night loading the moving truck. Tyra ditches her sister and cousin to meet with Alex. Jason and Kylen go fishing with friends. Meanwhile, her parents express how much they miss her. Emersyn preps for her induction day.