Pork Roastin' and Toastin'
Michael Symon is roastin' and toastin' as he prepares smoked pork butt for Pulled Pork Sandwiches along with crispy Fried Zucchini Chips with Parmesan. For something sweet, Liz combines bananas and hazelnut spread to make Campfire Toasties.