Tastes Like Summer
Michael Symon gets corny with some summery dishes. He kicks dinner off with Fried Clams with Tartar Dipping Sauce and Avocado & Corn Salad on the side. Then, corn makes a surprise return for dessert when Liz sweetens things up with Sweet Corn Panna Cotta.