Hamill Hustle and Bustle
The Hamills are busier than ever. Michelle readies the house for a visit from old friends and their eight children, while Jack celebrates his 7th birthday with a pirate-themed party. This all leaves Dan wishing he hadn't taken on a project for a neighbor.