What's One More Hamill?
Michelle's brother and his wife are expecting their first child soon, and Michelle develops a serious case of baby fever, But is Dan ready to expand the Hamill family? Uncle J wants to teach Jack a beloved family tradition, catching famous Maryland crabs.