The Curious Case of the Pooting Cyst
Dr. Sandra Lee assists Diane who has thousands of tumors all over her body, ruining her life. Will fears his shoulder lump will be ripped open at work, Anthony has a neck lump examined and Kal-Elle detests her varicose veins.